Phone Clone به شما کمک میکند تا تمام اطلاعاتت شخصی گوشی قدیمی تان را با یک کلیک و به راحتی به گوشی جدید هواوی تان منتقل کنید. مطمئن تاحالا شده گوشی جدیدی خریده باشید و مجبور شید چندین روز را صرف وارد کردن شمارات گوشی قبلی خودتان کنید، یا بسیار از فایل ها و تصاویر خودتان را به خاطر وجود نداشتن امکان انتقال آن ها، از دست بدهید. اپلیکیشنی که به شما معرفی میکنیم، برای حل کردن این مشکل شماست. در صورتی که گوشی هواوی خریدید، بدون هیچ دشواری یا سختی، با انتخاب چند گزینه ساده، تمامی اطلاعات شخصی تان من جمله: تصاویر، فایل ها، پیغام ها، مخاطبین، گزارش تماس ها، شماره تلفن ها و پی دی اف ها و اسناد را بدون نیاز استفاده از سیم یا گوشی و کامپیوتر اضافه، منتقل کنید.

دانلود Phone Clone 11.0.1.360 – برنامه انتقال کامل اطلاعات بین گوشی هواوی اندروید

Phone Clone به شما کمک میکند تا تمام اطلاعاتت شخصی گوشی قدیمی تان را با یک کلیک و به راحتی به گوشی جدید هواوی تان منتقل کنید. برای تمامی گوشی که اعم از سیستم عامل اندروید و آی او اس، کارایی دارد. فرق نمی کند گوشی قبلی تان چی بوده شما با این اپلیکیشن فوق العاده و خارق العاده، همه چیز را با خیال آسوده و در کمترین زمان انتقال خواهید داد. از مزایا دیگر این برنامه حجم کم آن است. همچنین گرافیک استفاده شده درون اپ بسیار ساده و کاربردی ست و شما را گیج یا سردرگم نخواهد کرد.

میتوانید از راهنما اپلیشین نیز استفاده کنید تا در صورتی به مشکلی برخورد کردید بتوانید آن را به راحتی رفع کنید و حداکثر استفاده ممکن را از این اپ ببرید.دیگر نیاز نیست نگران اطلاعات قدیمی تان باشید، با این اپ تمام اطلاعات شما برای همیشه محفوظ خواهد ماند و هر زمان که نیاز بود به گوشی تان منتقل خواهد شد. همین حالا این بازی را دانلود کنید تا برای همیشه اطلاعاتتان را نگه دارید.