Dumpster Image & Video Restore Premium یک برنامه کاربردی برای بازیابی و پشتیبانی از عکس ها، ویدئو ها، آهنگ ها، اپلیکیشن ها و اسناد موردنیاز است. این برنامه بسیار مشابه سطل اشغال ویندوز است. تمامی عکس ها، ویدئو و آهنگ و… که پاک میکنید، بلافاصله در این برنامه ذخیره می شوند تا هر وقت نیاز دیدید آن ها را برگردانید یا کاملاً از بین ببرید و حذف کنید. مطمئناً برای همه شما ها پیش آمده که به خاطر بی دقتی  یا به شکلی کاملاً اتفاقی، دستتان خورده باشد و عکس ، ویدئو، آهنگ، اسناد و یا اپلیکیشنی را پاک کنید و بعد نتوانید آن را بازگردانید و برای همیشه از دست بدهید. برای اینکه مطمئن باشید که هرگز این اتفاق تکرار نخواهد شد، این برنامه را دانلود کنید تا از پشتیبانی و بازگردانی تمام تصاویر و فیلم ها خود اطمینان حاصل کنید.

دانلود Dumpster Image & Video Restore Premium 3.23 - بازیابی عکس و فیلم اندروید

همچنین می توانید بر روی این اپلیکیشن کاربردی و مفید، رمزی ۴ رقمی بگذارید تا از امنیت فضا شخصی خود مطمئن شوید. سپس هر فایلی که می خواهید به ظاهر از گوشی شما حذف شود اما قابل بازگشت باشد را پاک کنید تا در این برنامه ذخیره و نگهداری شود. سپس هر زمان که لازم دید، با لمس تنها چند گزینه تمام اطلاعات پاک شده را بازگردانید و  تا هر وقت نیاز بود از آن ها استفاده کنید.با این برنامه شما دگیر هرگز نگران پاک شدن ناگهانی و از دست دادن اطلاعات مهم و اساسی خود نخواهید بود. همچنین می توانید بخش اطلاعات قابل حذف اپلیکیشن ها را به این برنامه متصل کنید تا حتی اطلاعات پاک شده اپلیکیشنتان را باز یابی کنید.

این برنامه با کنترل تمامی فایل های حذف شده و نشده، به شما در کنترل و محافظت از حافظه گوشی تان بیش از هر برنامه ای دیگری کمک خواهد کرد. Dumpster Image & Video Restore Premium را دانلود کنید تا خیالتان از بابت تمامی اطلاعات شخصی تان و حفظ مسائل شخصی، خاطر جمع شوید.