BETA PUBG MOBILE بازی پرمخاطبی که به تازگی توسط شرکت بازی سازی Tencent Games تولید شده است که در همین مدت زمان کم توانسته بیش از یک میلیون دانلود را به خود اختصاص بدهد. اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه بسیار زیادی به بازی های اکشن هیجانی دارید که هر لحظه در بازی ممکن اتفاق خاصی بیفتد تا ضربان قلب شما را کمی بالاتر ببرد پس پیشنهاد می کنیم تا در ادامه مطلب با ما همراه باشید. در این بازی افرادی در حدود هشت نفر وجود دارند که وارد یک مکان خاصی می شوند و هر کدام از این شخصیت‌های بازی دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خودشان هستند که می‌تواند در موقعیت‌های ویژه عکس العمل‌های متفاوتی داشته باشند.

دانلود BETA PUBG MOBILE 3.1.4 – بازی اکشن پابجی موبایل اندروید

شما در ابتدای گیم باید یکی از این کاراکترها را انتخاب کنید و همراه او بازی را ادامه دهید باید بتوانید تعداد افراد بیشتری را از میان بردارید و آن‌ها را بکشید تا سرانجام با تلاش و دقت زیاد تمامی دشمنان را نابود کنید و جز افراد باقی مانده باشید که توانسته زنده بماند. می‌توانید از دیگر دوستان خود نیز بخواهید که به صورت آنلاین همراه شما این بازی را ادامه بدهند و یک بازی فوق‌العاده هیجان انگیز را تجربه به صورت دسته‌جمعی تجربه کنید.

تغییرات قابل توجهی در این گیم بسیار عالی نسبت به نسخه اصلی پابجی وجود دارد که این تغییرات در همه بخش‌های مختلف باز قابل مشاهده است و شما کاملاً این تغییرات را حس می کنید مثلاً پیشرفته شدن از سلاح‌ها، بالا رفتن گرافیک بازی، اضافه شدن زامبی ها، تغییراتی در مسیر های پرواز، بهبود یافتن موسیقی و همچنین صداگذاری و کلی تغییرهای دیگر اگر به این گیم جذاب علاقه مند هستید می‌توانید BETA PUBG MOBILE را از وب سایت اندروید کده دانلود کنید.