بازی “استَک Stack” یکی از برترین بازی های گوگل پلی به شمار می رود که در همین مدت زمان کوتاه انتشار، توسط استدیو بازی سازی Ketchapp توانسته است طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده و جزء دسته Top charts گوگل پلی قرار گیرد! این عنوان فوق العاده سرگرم کننده و کم حجم تا کنون بیش از ۵۰۰ هزار بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده و توانسته است امتیاز قابل قبول ۴٫۳ از ۵ را کسب نماید.

وظیفه شما در بازی Stack بسیار ساده است. تنها کاری که شما باید در طول بازی انجام دهید لمس صفحه نمایش می باشد! خوب تا اینجای کار که ظاهرا ساده به نظر می رسد اما بازی زمانی هیجان انگیز و کمی سخت می شود که بدانید به دقت و مهارت بسیار زیادی احتیاج دارد. مگر لمس کردن هم مهارت می خواهد؟ در پاسخ این سوال باید بگوییم لمس کردن به تنهایی مهارت خاصی نیاز ندارد اما زمانی که بخواهید در زمان مناسب که کسری از ثانیه می باشد صفحه را لمس کنید قطعا دقت و توانایی بالایی احتیاج خواهید داشت!

شما در این بازی می بایست ساختمان سازی کنید اما روش شما برای بالا بردن ساختمان کمی عجیب می باشد. شما در ابتدا برجی کوتاه در اختیار دارید که باید با قرار دادن قطعات مختلف، آن را بالا ببرید و گسترش دهید. به این شکل که قطعاتی از سمت چپ و راست به سمت مرکز حرکت می کنند که شما باید با دقت تمام و یکی یکی آن ها را روی هم قرار دهید. هر چقدر که این قطعات دقیق تر روی هم قرار گیرند شانس شما برای ثبت رکوردی بهتر، بیشتر خواهد شد چراکه اگر قطعات را اشتباه و با بی دقتی روی هم قرار دهید فضای شما برای قرار دادن قطعه بعدی کمتر شده و درصد اشتباه شما بیشتر! هر چقدر که در بازی پیشروی کنید، قطعات با سرعت بیشتری از پیش چشمان شما عبور کرده و کار را برای شما سخت تر خواهند کرد.

انجام بازی در ابتدا شاید کمی سخت به نظر برسد و در واقعیت نیز همینطور هست. به شخصه نیز در دفعات اول رکوردی بیشتر از ۳۰ قطعه را نتوانستم ثبت کنم اما در دفعات بعدی بسیار بهتر شد.

شما می توانید با بالا بردن مهارت و دقت خود در طول بازی، ثبت رکورد های بهتر و همچنین اشتراک گذاری آن با دوستانتان از طریق فیسبوک توانایی خود را به رخ رقیبان بکشید!