Divar “دیوار” وبسایت بزرگ نیازمندی‌ های همراه در زمینه ی خرید و فروش کالا می باشد. به جرئت دیوار را می توان بهترین اپلیکیشن در زمینه ی خرید و فروش کالای نو و دست دوم دانست. شما با دانلود دیوار میتوانید به فروش اجناس خود یا خرید اجناس مورد نظر خود  بدون نیاز به واسطه ای مستقیم به فروشنده یا خریدار کالای مورد نظر خود را پس از انجام گفتگو هایی اقدام به معامله کنید. شما با استفاده از برنامه دیوار میتونید اجناس موردنظر خود را در زمینه های لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، وسایل نقلیه، کسب و کار، شخصی و سرگرمی و فراغت را به فروش برسانید. هر یک از دسته بندی های نام برده شده به زیر مجموعه هایی تقسیم می شوند که دسترسی راحت به آگهی های مدنظر را به راحتی فراهم کرده است.

این نرم افزار دارای محیط کاملا شیک و ساده و اما کاربردی است که میتوانید به سادگی از آن استفاده کنید امکان بسیار عالی این برنامه ی خارق العاده این است که آگهی‌ها بر اساس محل جغرافیایی، موضوع و دسته‌بندی روی این برنامه گنجانیده شده اند. دیوار نیازمندی‌ های همراه میلیون‌ ها ایرانی با درج نزدیک به ۱۰۰ هزار آگهی رایگان در روز از سوی شما کاربران است. آگهی‌ هایی که از طریق دستگاه‌ های اندروید، آیفون و وب‌ سایت دیوار دریافت می‌ شوند. همین حالا به اطراف خود نگاه کنید و هر کالایی که به دردتان نمی‌  خورد یا می‌ خواهید مدل جدیدترش را بگیرید، را روی «دیوار» آگهی کنید. خودرو و خانه‌ی آینده خود را پیدا کنید. کالا و خدمات و کسب و کارتان را معرفی کنید و از بخش کاریابی و استخدام دیوار آینده خود را بسازید. تنها کافیست پس از نصب برنامه دیوار، علامت «+» بالای صفحه را لمس و کار را شروع کنید! بدون هیچ واسطه‌ای معامله کنید و مستقیم از طریق تلفن، پیامک و یا ایمیل با مشتری یا خریدار کالا و خدمات خود در تماس باشید. اگر به هر دلیل نتوانستید نیاز خود را در دیوار برطرف کنید با دانلود شیپور جدید و نصب آن میتوانید به دنیای وسیعی از آگهی ها دسترسی پیدا کنید.

دانلود دیوار جدیدترین نسخه Divar 11.11.0 اندروید + نصب رایگان

برنامه دیوار توسط توسعه دهنده Divar برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خیلی خوب ۴٫۴ از ۵ در گوگل پلی شده و بیش از ۱۰ میلیون دانلود رسمی را هم تجربه کرده است.