گوگل پلی استور – Google Play Store  یا فروشگاه گوگل پلی نام مارکت رسمی اندروید می باشد که با نصب آن بر روی گوشی و تبلت اندرویدی خود می توانید به مجموعه ای شامل صدها هزار بازی و اپلیکیشن اندرویدی به صورت یکجا دسترسی داشته باشید.همچنین با این برنامه می توانید به لیستی از آخرین برنامه ها و بازی های اندرویدی دسترسی داشته باشید و تصاویر و تریلرهای هر کدام را مشاهده کرده و آن ها را دانلود یا خریداری نمایید. با دانلود گوگل پلی و نصب آن از لیست کامل اپ ها و بازیهای بروز شده لذت ببرید و از گزینه جستجو برای یافتن برنامه های لازم خود استفاده کنید.

دانلود گوگل پلی آخرین نسخه Google Play Store 40.2.32 اندروید

این برنامه به صورت رایگان در ماکت اندروید منتشر شده و آخرین نسخه آن به همراه ورژن کرک شده به تفکیک در ادامه مطلب به صورت رایگان قرار داده شده است که امیدواریم از آن ها لذت ببرید.شایان ذکر است این نرم افزار برای کشور عزیزمان ایران تحریم بوده و برای استفاه از آن گذر از تحریم نیاز است!

برنامه های جایگزین گوگل پلی

دانلود مایکت جدید
دانلود بازار نسخه جدید

نسخه مود شده اپلیکیشن گوگل پلی استوری به چه کاری می آید؟؟ این نسخه از برنامه که در واقع همان ورژن کرک شده است، دارای ویژگی ها و امکانات منحصر به فردی است که مهمترین آن رفع مشکل لایسنس برای بازی ها و برنامه های پولی است که هنگام نصب و استفاده ارور لایسنس می دهند.البته لازم به ذکر است که برای استفاده از نسخه مود شده گوشی شما نیاز به روت شدن دارد و اگر اسمارت فون شما هم اکنون روت می باشد پیشنهاد می کنیم از این نسخه استفاده نمایید.