PDF Extra – Scan, Edit یکی از جدیدترین و کامل ترین برنامه های ادیت و ساخت فایل پی دی اف است که تمام ویژگی های PDF مورد نیاز خود را در آن میتوانید دریافت کنید! این ویرایشگر حرفه ای PDF به شما امکان ویرایش ، مشاهده ، حاشیه نویسی و چاپ فایلهای PDF را می دهد و برای کار با آن کافیست تا جدیدترین نسخه برنامه را نصب نمایید. سپس با استفاده از گزینه های مختلف مشغول ویرایش، اصلاحات و یا اسکن فایل های خود شوید. با استفاده از یادداشت های مهم و ابزار نقاشی ، در مورد PDF ها نظر دهید. متن برجسته و نشانه گذاری با ابزار حاشیه نویسی انجام دهید و یا اسناد مقاله خود را با سهولت در پرونده های قابل ویرایش اسکن و دیجیتالی کنید. با استفاده از گزینه دسته ای خودکار ، PDF های یک صفحه ای را ایجاد کنید یا یک پرونده را در یک پرونده اسکن کنید.

دانلود 10.12.2449  PDF Extra - Scan, Edit‏ - برنامه اسکن ، ویرایش فایل پی دی اف اندروید

با استفاده از این برنامه میتوانید به سرعت از روی متن ها و مقالات عکس برداری کرده و آنرا به یک فایل تصویری تبدیل نمایید. تصاویر را به PDF تبدیل کنید و برای اینکار تصویری را از گالری خود انتخاب کنید یا از ویژگی “اشتراک به PDF اضافی” برای تبدیل تصاویر از سایر برنامه ها به پرونده های PDF استفاده کنید. اسناد محلی و راه دور خود را با سهولت مدیریت کنید. PDF های خود را به سرعت در پوشه «اسناد من» دستگاه قرار دهید ، فضای ذخیره محلی خود را مرور کنید ، یا به اسناد خود دسترسی داشته باشید و همگام سازی کنید.

ویژگی های زیر از طریق خرید درون برنامه باز شده است. از آنها بخواهید که با استفاده از PDF Extra بیشترین وقت خود را کسب کنند. برای قفل ، رمزگذاری و محدود کردن دسترسی به آنها ، از اسناد حساس خود با رمزهای عبور محافظت کنید. برای تأیید صحت آنها با گواهینامه های PDF پیشرفته کار کنید.