Cafe Panic: Cooking Restaurant عنوان یک بازی مدیریت کافه برای اندروید است که در دسته بازی های کژوال قرار دارد و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این بازی توسط استودیوی بازی سازی Boomware Technologies طراحی شده و توانسته امتیاز ۴٫۶ از ۵ را در این مارکت کسب کند.

با نصب بازی Cafe Panic: Cooking Restaurant شما به عنوان یک سرآشپز مدیریت کافه پانیک را بر عهده خواهید گرفت. بازی شامل سطوح مختلفی میباشد. در هر مرحله، کافه شما میزبان مشتریانی میشود که سفارشات خاصی دارند. شما باید در اسرع وقت سفارش آنها را آماده کنید تا از کافه شما راضی باشند. اگر سفارشات به موقع آماده نشوند از امتیاز و سکه شما کم خواهد شد و در صورت تکرار مرحله را رد نخواهید کرد.

دانلود Cafe Panic: Cooking Restaurant 1.50.1a بازی مدیریت کافی شاپ برای اندروید

با پیشرفت هرچه بیشتر شما میتوانید کافه خود را در کشور های دیگر مانند ژاپن، فرانسه، برزیل، روسیه یا انگلستان افتتاح کنید. دستورالعمل های جدید و ترکیبات پیچیده را بیاموزید. کاراکتر خود را در اول بازی انتخاب کنید و مهارت های او را در زمینه پخت قهوه، شکلات، دونات، لته، کیک، پیتزا و تاکو ارتقا دهید تا به سرآشپز برتر جهان تبدیل شود. به کشور های دیگر سفر کنید و شعبه های کافه را گسترش دهید.

جدیدترین نسخه بازی Cafe Panic: Cooking Restaurant را برای شما عزیزان آماده کرده ایم تا با دانلود کردن آن از این تجربه جالب لذت ببرید.