Plants vs Zombies 3 نام سری سوم بازی محبوب و چالش انگیز زامبی و گیاهان است که توسط استودیوی  PopCap Games بصورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است. در این قسمت بازی نیز باید با شخصیت های قبلی به همراه چند کاراکتر جدید دست به کار شده تا شهرتان را از دست زامبی هایی که دکتر زامبوس آنها را هدایت میکند، نجات دهید. پس برای اینکار تیمی از گیاهان تازه برداشت شده را جمع کنید ، از شهر خود در برابر حملات زامبی دفاع کنید ، راه خود را از طریق چالش های رئیس فریبکار باز کنید. حتی میتوانید با دیگران به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید تا مهارت های الهام بخش خود را نشان دهید.

دکتر زامبوس با کمک کارفرمایان زامبی خود به انبوهی از برج های بلوک در شهرتان دست یافته به جز خیابان شما! برای شکست دادن او ، مجبور خواهید بود همه چیز را به عقب برگردانید و چمن خود را در نبردهای برج دفاعی کلاسیک پس بگیرید. برای بازگرداندن ساختمان ها و بلوک های شهر خود باید گیاهان اسیر شده را نجات دهید ، بجنگید.دانلود Plants vs Zombies 3 12.0.13 - بازی زامبی ها و گیاهان 3 اندروید

گیاهان قدرتمند مانند Peashooter ، Sunflower و Bonk Choy با تعداد زیادی از گلبرگ های دیگر گیاهان به بازار برگشته اند. گیاهان قدرتمندی را جمع آوری کنید که هر کدام مهارت ، استراتژی و حمله بی نظیری دارند. در انتخاب برگها دقت کنید. کارفرمای ZOMBIE بیرونی را خراب کنید و با چالش های عظیمی روبرو شوید که شما را وادار می کند سریعا تصمیم گیری کنید. برای تست مهارت ها و راهبردهای زامبی و بطور آنلاین خود با دوستان ، دشمنان و غریبه ها ارتباط برقرار کنید. در Arena Mode مقابل دیگران رقابت کنید و برای گفتگو ، اهدا بذر و به دست آوردن گیاهان Club ، به یک باشگاه بپیوندید یا به آن بپیوندید. این برنامه به یک اتصال اینترنتی پایدار نیاز دارد (هزینه شبکه ممکن است اعمال شود).