Candy Charming-Match 3 نام یک بازی زیبا و جدید همراه با گیم پلی اعتیاد آور است که توسط استودیو بازی سازی ۷۰۷ INTERACTIVE برای سیستم عامل اندروید طراحی و منتشر شده و بصورت رایگان در مارکت اندروید به انتشار رسیده این نسخه که در اختیار شما قرار گرفته است توانسته در مدت زمان کمی مورد توجه کاربران قرار بگیرد و بیش از ۱,۰۰۰,۰۰۰ آن را دانلود کنند. همانند دیگر بازی های تطبیق ساز باید سه یا بیشتر از آب نبات های خوشمزه را کنار همدیگر قرار دهید و با حذف آن ها از مرحله ای به مرحله دیگر بروید!دانلود Candy Charming-Match 3 Games 25.5.3051 - بازی پازلی آب نباتها اندروید

بیش از ۱۰۰۰ مرحله رنگارنگ در بازی گنجانده شده که می توانید آن ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید! ده ها دستاورد مختلف در حین بازی کردن در دسترس تان قرار میگیرد که با جمع آوری امتیاز بیشتری را کسب می کنید. تقویت کننده های بسیاری وجود دارد که به شما کمک می کنند تا هرچه زودتر به مراحل انتهایی دست پیدا کنید و رکور های جدید را به ثبت برسانید. باید تلاش کنید تا آبنبات های هم رنگ بیشتری را در کنار هم قرار دهید تا بتوانید در انتها ستاره ها را به طور کامل دریافت کنید.

اگر به دنبال یک تجربه جدید و مهیج از سری بازی ها با سبک پازلی و فکری می باشید پیشنهاد وب سایت اندروید کده بازی Candy Charming-Match 3 است که به راحتی می تواند ساعت ها شما را محو بازی کند.