بازی Kawaii Coloring Book یک بازی فوق العاده و منحصر به فرد است که مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به این سری از بازی ها قرار خواهد گرفت. روال بازی بسیار آسان می باشد و شما باید متناسب با خلاقیت و علاقه خودتان صفحات بازی را رنگ امیزی کنید. رنگ آمیزی کاویای Kawaii Coloring Book  یک کتاب رنگ آمیزی عالی برای دوستداران نقاشی است.

دانلود Kawaii Coloring Book 1.5 - بازی تفننی رنگ آمیزی اندروید

این کتاب رنگ آمیزی شامل بیش از ۱۰۰ صفحه مختلف برای رنگ آمیزی است. بازی Kawaii Coloring Book برگرفته شده از فرهنگ ژاپن است. پس از آن که صفحات کتاب را به گونه ای که دوست داشتید رنگ آمیزی کردید. این امکان برایتان فراهم شده است تا تصاویر خود را در گالری ذخیره کرده و یا آنها را با دوستانتان اشتراک گذاری کنید.
دانلود Kawaii Coloring Book 1.5 - بازی تفننی رنگ آمیزی اندروید
گرافیک فوق العاده و منحصر به فرد این بازی باعث شده است تا به شما حس یک نقاش را القا کند. با ترکیب انواع مختلفی از رنگ ها آشنا می شوید و می توانید تجربه جدیدی از نقاشی را به دست آورید. اگر از علاقه مندان و طرفداران این سبک از بازی های سرگرم کننده و هیجان انگیز می باشد وب سایت اندروید کده این بازی را به شما پیشنهاد می کند و امیدواریم نهایت لذت را از آن ببرید. همچنین توانسته امتیاز ۴٫۳ از ۵ گوگل پلی را به خود اختصاص دهد.