Frostfall بازی آنلاین فوق العاده ای است که توسط استدیو بازی سازی آمریکایی محبوب و معروف Dusk Games تهیه و ساخته شده و شما را به یک دنیا فانتزی خواهد برد. در این بازی شما جریان بازی را به شکل سوم شخص و از یک نمای نزدیک دنبال خواهید کرد. شما میتوانید به هر قهرمانی که میخواهید بدل شوید و اسم خودتان را بر سر تمامی گیمر ها به عنوان یک جنگنده قوی و قدرتمند بندازید. تنها کافی ست سلاح های جدید را بخرید و با آن ها لیاقت خودتان را نشان دهید. شهامت داشته باشید و شجاع باشید. در این دنیا فانتزی و رویایی قدم بزنید تا دشمنان را پیدا کنید و آن ها را از پا درآورید.

دانلود Frostfall 1.5.0 – بازی اکشن نقش آفرینی فراست فال اندروید

در ابتدا بازی میتوانید کارکتر موردعلاقه خودتان را بر حسب سلیقه و مهارت آن انتخاب کنید تا آماده نبرد با دیگران و پیروزی شوید. راه ها و شیوه های متفاوتی برای غلبه کردن بر رقبا وجود دارد، کافیست سبک جنگیدن و حملات خودتان را پیدا کنید تا به یک برنده همیشگی بدل شوید. دشمنان شما همه آنلاین و حقیقی هستند و همین این بازی اکشن و نقش آفرینی را دو چندان هیجان انگیز تر می کند. آرشیو کاملی از جادو ها و سلاح های گوناگونی وجود دارد که به شما امکان تجربه های متفاوت را خواهد داد و یک خاطر به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می آورد.

با پیروزی در هر مرحله و کسب امتیازات میتوانید برای کارکتر محبوبتان لباس و وسایل بخرید و یا با ارتقا قدرتش او را به بالای صدر جدول کارکتر های قدرتمند برسانید.اجرا این بازی نیازمند اینترنت است و همین شما را برای یک رقابت آنلاین وو حقیق آماده خواهد کرد. اگر از بازی با هوش مصنوعی و برنامه ریزی خسته شده ای و می خواهید خودتان را با گیمر های با تجربه و واقعی محک بزنید قطعا بازی اکشن و نقش آفرینی Frostfall بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.