Jewels Fantasy Legend بازی پازلی و فکری متفاوتی ست که با رنگ ها و جواهرات خوشگل خود شما را شگفت زده خواهد کرد و هرگز تکراری نخواهد شد. این بازی توسط یک تیم کوچک بازی سازی به نام Ninetap ساخته شده که تا کنون بازی های خوش ساخت دیگری را نیز برای موبایل های اندروید عرضه و با محبوبیت خوبی روبرو شده. در این بازی شما یک تجربه بسیار خوب و سرگرم کننده خواهید داشت و ساعت ها لذت خواهید برد. این بازی با آنکه در سبک بازی های پازلی و فکری ست و مشابه آن بسیارست، اما با اضافه کردن و تغییر چند امکان و قابلیت، توانسته این بازی را از دیگر بازی های مشابه ش، متمایز کند. در صورتی که از بازی های پازلی و فکری همیشگی خسته شدید، مطمئناً این بازی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

دانلود Jewels Fantasy Legend 1.3.0 – بازی پازلی افسانه جواهرات اندروید

در این بازی آیتم هایی که باید آن ها را جورچین کنید تغییر میکند و در هر مرحله سعی شده از گرافیک و رنگ های متفاوت استفاده شود تا بازیکن بعد از مدتی از فضا و روند بازی خسته نشود. این بازی هرگز قابل پیشبینی نخواهد شد. همچنین در این بازی بیش از ۴۰۰۰ مرحله برای عبور و حل وجود دارد و که میتواند ساعت ها شما را میخکوب موبایل تان کند و تجربه ای متفاوت را برای شما به ارمغان آورد.

اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی پازلی و فکری Jewels Fantasy Legend را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند. رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت ۴٫۵ از ۵ بوده است.