Home Design Makeover یک بازی جذاب در ژانر بازی های تغییر دکوراسیون است. با کمک این بازی خانه های درب داغون را تبدیل به خانه های مدرن و لوکس کنید. این بک بازی شبیه سازی ست که در آن با خلاقیت و ایده های ناب خودتان خانه مشتریان تان را به یک خانه تر تمیز و زیبا تبدیل می کنید. د راین بازی آیتم های متفاوتی برای دکوراسیون آشپزخانه، توالت و حمام، اتاق خواب ، اتاق مهمان، میز کار، هال ، اتاق بازی کودکان و حتی اتاق پذیرایی داده خواهد شد تا بتوانید تمامی خانه که بهتان سپرده شده را به همان چیزی که دوست دارید نزدیک کنید و سپس در صورت رضایت مشتری، پول خوبی بدست آورد. با کمک این امتیازات و پول ها شما میتوانید شعبه کاری خودتان را گسترش دهید به شهر های بیشتری برای کار کردن سفر کنید.

دانلود Home Design Makeover 5.8.0g - بازی جذاب دیزاین خانه اندروید

همچنین در صورتی که وضع کسب و کار کساد باشد میتوانید از بانک وام بگیرید. برای این وام گیری باید بازی های پازلی را انجام دهید که در آن سه آیتم مشابه را در کنار هم جورچین خواهید کرد و وام خواهید گرفت. این بازی با آیتم های زیاد و گرافیک ظریف خود، هر گیمری را مجذوب خود کرده. اگر به بازی های مهندسی و طراحی علاقمندید، مطمئناً این بازی میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Home Design Makeover را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و زیبایی و ظرافت را به زندگی تان تزریق خواهید کرد. این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند. رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت ۴٫۰ از ۵٫۰ بوده است.