Animal Forest : Fuzzy Seasons بازی شبیه سازی ست که با استفاده از شخصیت و کارکتر های متفاوت و بامزه، از محبوبیت زیادی در میان گیمر ها برخوردار است.این بازی که تهیه شده توسط استادیو بازیسازی کره ای به نام FatherMade است، سعی کرده با استفاده از یک گرافیک لطیف، حس آرامش را به گیمر خود تقدیم کند. در این بازی شما مسئول نگه داری حیواناتی متفاوت و منحصر به فرد می شوید که هر یک از آن ها شخصیت ها مختص به خود را دارند. شما از این حیوانات باید در باغ جنگی خودتان به خوبی مراقبت کنید تا زمان فارغ التحصیلی آن ها برسد و با آن ها خداحافظی کنید.

دانلود Animal Forest : Fuzzy Seasons 190 – بازی شبیه سازی باغ جنگلی حیوانات اندروید

همچنین در این بازی شبیه سازی شده، از یک موزیک متناسب با فضای بازی استفاده گردید تا گیمر را هر چه بیشتر در فضای زیبا و خلاقانه خود غرق سازد. از خصوصیات منحصر به فرد این بازی، شخصیت های انسانی کارکتر های حیوانی ست. این به آن معناست که حیوانات شما، از احساسات انسانی برخوردار هستند و ممکن است مغرور ، یا پر نشاط و یا حتی باهوش باشند. همچنین شما با عشق ورزیدن هر چه بیشتر به حیوانات تان، امتیازات بیشتری کسب خواهید کرد تا با کمک آن ها، دکوراسیون باغ جنگی خودتان را تغییر دهید و زیبا کنید و همچنین برای حیوان خودتان هدایا و لباس های زیبا بخرید و غذا خوب به او بدهید.

اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Animal Forest : Fuzzy Seasons  را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند. رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت ۴٫۸ از ۵ بوده است.