Fishing Season : River To Ocean یک بازی شبیه سازی قوی در سبک ماهیگیری ست که شما را به یک آرامش و تامل زیبا و دریایی دعوت می کند. در این بازی شما به کمک قلاب و طعمه باید تلاش کنید تا ماهی های رنگارنگ و زیبا را شکار کنید. برای انجام اینکار نیاز به صبر و حوصله است. باید بدون حرکت ساعت ها بنیشینید و در حالی که به منظره زیبا روبرو تان خیره شدید، در انتظار ماهی هایی که ظعمه قلاب را خواهند گرفت بمانید.در این بازی شما نه تنها به ماهیگیری های آرام رودخانه ای دست می زنید بلکه باید ماهی های خطرناکی همچون کوسه ها ر از اقیانوس شکار کنید. در این صورت تور خودتان را بردارید و با تمام قدرت طناب قلابتان را بکشید تا کوسه ها از طعمه ها فرار نکنند. ممکن است روزی که به شکار کوسه ها می روید طوفانی باشد.

دانلود Fishing Season : River To Ocean 1.12.7  - بازی سرگرم کننده فصل ماهیگیری اندروید

اگر اقیانوس را بسیار پر تلاطم دید، بهتر است که کمی صبر کنید و آن روز را به ماهیگیری اختصاص ندهید وگرنه ممکن است جانتان به خطر بیفتاد و حتی بمیرید. در این بازی شما به سرعت هنر ماهیگیری را خواهید آموخت. اما تجربه و مهارت چیزیست که با گذر زمان و تلاش بسیار به دست می آید پس خودتان را به دست این بازی مهیج بسپارید تا تجربه موردنیاز را کسب کنید.

اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Fishing Season : River To Ocean را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد.این بازی به گوگل پلی متصل خواهد شد تا با کسب امتیازات، رتبه جهانی گیم شما ارتقا پیدا کند. رتبه این بازی در گوگل پلی با محبوبیت ۴٫۱ از ۵ بوده است.