Meridian 157: Chapter 2 یک بازی کاراگاهی ساخته شده توسط استدیو NovaSoft Interactive است که با ماجراهای پیچیده و معمایی خود ساعت ها شما را مشغول خود میکند. در این بازی مهیج و اعتیاد آور شما در نقش یک کارگاه حرفه ای هستید که در یک جزیره ناشناخته و مرموز گم شده است. شما باید تلاش کنید تا راز های بقا را پیدا کنید و به هر نحوی که شده زنده ماندن خودتان را تضمین کنید و برای نجات زندگیتان تلاش کنید.  چیزی مرموز در این جزیره است که کارگاه بازی ما را به خود جذب کرده تا آن را کشف کند.

دانلود Meridian 157: Chapter 2 v1.0.1 - بازی پازلی مریدین 157 : قسمت دوم اندروید

در این بازی با استفاده از صحنه های مرموز و تحت فشار قرار دادن بازیکن و گیمر، تمامی احساسات و منطق را به چالش میکشد و شما نه تنها باید معما ها درون بازی را حل کنید بلکه باید به سوال های ایجاد شده برای خودتان نیز پاسخ دهید. این درست همان هدف ساخت این بازیست. روایت و داستان این بازی حاوی یک پیام اخلاقی و فلسفی ست که امید می رود بازیکنان بعد از انتها بازی، به آن دست یابند. باید با استفاده از سرنخ های بسیار ظریف و پنهان این سوالات بی جواب را پاسخ دهید و هم به خود و هم به کارگاه زندر کمک کنید.  بازی در تلاش بوده تا با استفاده یک گرافیک تاثیر گذار و استفاده از خط داستان قوی، زندگی یک کارگاهی واقعی را برای شما شبیه سازی کند.

این بازی به هر ۸ زبان انگلیسی،آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، روسی، چینی، پرتغالی و ایتالیایی تهیه شده است.پردازش فوق العاده سریع و قوی و همچنین موسیقی متناسب بازی شما را هر چه بیشتر غرق در جهان بازی خواهد کرد.اجرا این بازی بدون نیاز اتصال به اینترنت است. پس اگر در روز زیاد به انتظار می نشینید یا شغلی استرس زا دارید، همین حالا بازی Meridian 157: Chapter 2 را دانلود کنید تا نه تنها حوصله تان دیگر سر نرود، بلکه هیجان و سرزندگی به زندگیتان تزریق خواهید کرد