Clockmaker – Amazing Match 3 از سری بازی های پازلی اندروید است که برای افراد ۳ سال طراحی شده است. در این بازی جذاب شما با مجموعه ای از الماس ها روبه رو هستید که باید آنهایی را که به یکدیگر شبیه هستند را در کنارهم قرار دهید و آنها را حذف کنید، بدین ترتیب می توانید امتیاز کسب کنید و به مراحل بالاتر بروید.  فراموش نکنید هرچه سرعت العمل شما بیشتر باشد امتیاز بیشتری کسب می کنید.

این بازی جذاب توسط استودیوی بازی سازی BELKA GAMES برای دستگاه های اندرویدی با اندرویدهای متغیر طراحی و بصورت رایگان اجرا شده است. از ویژگی های خوب بازی مذکور می توان به گرافیک زیبای آن اشاره کرد که جذابیت بازی چندین برابر کرده و تا به امروز بیش از ۵میلیون بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دانلود و اجرا شده است و توانسته امتیاز خوب ۴٫۵ از ۵ را به خود اختصاص دهد.

دانلود Clockmaker - Amazing Match 3 81.0.0  - بازی پازلی رنگارنگ برای اندروید

از دیگر ویژگی های بازی جذاب Clockmaker – Amazing Match 3 می توان به رایگان بودن و در دسترس آن اشاره کرد و اینکه بازی برای اجرا نیازی به اینترنت ندارد و شما در هر زمان و مکانی می توایند آن را اجرا کنید. اگر شما از طرفداران بازی های پازلی هستید بدون شک از اجرای این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد.