Dakke یکی از سری برنامه های فارسی و ایرانی اندرویدی است که می توانید آن را بر روی دستگاه های هوشمند خود نصب کنید. در حقیقت با استفاده از این اپلیکیشن شما می توانید به روز ترین اخبار جهان را در تلفن همراه خود در دسترس داشته باشید تنها کافیست اینترنت دستگاه هوشمند شما فعال باشد.
در حقیقت با استفاده از این اپلیکیشن شما می توانید تمامی اخبار در زمینه های مختلف از جمله اقتصادی فناوری ورزشی سرگرمی و دیگر مسائل مختلف را به صورت یکجا و به روز مشاهده کنید و از این بابت که تمامی این اخبار از منابع موثق در این اپلیکیشن گردآوری شده است خیالتان کاملا راحت باشد.
طراحان این نرم‌افزار سعی کردند که بر اساس تمامی سلیقه ها به روز ترین اخبار ها را در زمینه های مختلف برای کاربران به نمایش بگذارند یکی دیگر از ویژگی های خیلی خوب این برنامه این است که فضای آن به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن برای مدت طولانی برای کاربران خسته کننده نیست با چشمهای آن کاربران نیز دچار آسیب نخواهد شد.

دانلود Dakke 1.12 – برنامه خبرخوان آنلاین دکه برای اندروید

برنامه مذکور تا به امروز توانسته نظر بسیاری از کاربران را از جمله کاربران ایرانی به خود جلب کند و امتیاز فوق العاده ۴.۴ از ۵ را بدست اورد. یکی دیگر از ویژگی های خیلی خوب این برنامه این است که شما می توانید نتایج مسابقات ورزشی از جمله فوتبال را به صورت زنده و آنلاین مشاهده کنید و همچنین قیمت طلا و ارز را نیز نمایش خواهد داد.

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به اخبار علاقه بسیاری دارید بدون شک این اپلیکیشن می تواند نیاز شما را برطرف کند و شما در هر زمان و مکانی میتوانید اخبار موجود در زمینه مورد علاقه خود را مشاهده کنید. همانطور که در بالا ذکر شد شما برای اجرای اپلیکیشن Dakke نیازمند اتصال اینترنتی هستید و سپس می توانید از تمامی امکانات آن برخوردار شوید شما می توانید این برنامه را به صورت کاملا رایگان از وبسایت اندرویدکده دانلود و اجرا کنید و به جمع چندین هزار کاربری بپیوندید که در حال اجرای آن هستند.