با دانلود شیپور به صدها هزار آگهی دسترسی پیدا کنید و کالای خود را به راحتی بفروشید. Sheypoor “شیپور” برنامه داد و ستد آنلاین برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد که به منظور سهولت در داد و ستد کاربران در فضای مجازی برای سیستم عامل اندروید منشر شده است و کاربران با درج آگهی‌ می‌توانند به صورت رایگان در این نرم‌افزار محصول خود را بفروشند یا به جست و جوی کالای مورد نظر خود در گروه های کالایی مختلف بپردازند. با استفاده از این برنامه کاربران می توانند به راحتی و بدون وجود افراد سودجو به صورت کاملا مستقیم به خرید و فروش کالای خود بپردازند.

شیپور اولین برنامه داد و ستد رایگان در فضای مجازی می باشد که برای گوشی و تبلت های اندروید منتشر شده است و کاربران می توانند از امکانات این برنامه نظیر: دسته بندی ساده و متنوع، دسترسی آسان و سریع، رابط کاربری جذاب و جستجوی پیشرفته آن استفاده نمایند.

شیپور فضایی رایگان برای خرید و فروش فراهم کرده است تا همه از هر کجای ایران بتوانند سریع، آسان و بدون واسطه کالا و خدمات خود را برای فروش آگهی کنند و یا آن چه که دنبال آن هستند را با قیمت مناسب پیدا کنند. در شیپور هر چه که فکر می‌کنید، از خودرو و املاک گرفته تا موبایل، لپ تاپ، لباس، لوازم خانه و هزارن نوع کالای دیگر قابل خرید، فروش و مقایسه است. اگر به هر دلیل نتوانستید نیاز خود را در دیوار برطرف کنید با دانلود دیوار جدید و نصب آن میتوانید به دنیای وسیعی از آگهی ها دسترسی پیدا کنید.

دانلود شیپور جدید Sheypoor 6.9.5 آپدیت 1402 اندروید

Sheypoor توسط توسعه دهنده شرکت نت تجارت اهورا برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خیلی خوب ۴٫۳ از ۵ در گوگل پلی شذه و بیش از ۳ میلیون دانلود رسمی را هم ثبت کرده است.