Idle Planet Miner یکی از بازی های جذاب و شبیه سازی اندرویدی است که برای تمام سنین مناسب می باشد، این بازی یکی از بازی‌های استودیوی بازی‌سازی iron horse games LLC‌ می‌باشد. بازی کلیکی- شبیه سازی مخصوص گوشی‌های اندرویدی است. شاید تا بحال بازی‌های حفاری را امتحان کرده باشید. این بازی فرای همه بازی‌ها و از جذاب‌ترین آنهاست. چرا که می‌توانید علاوه بر زمین سوار سفینه فضایی خود شوید و به هر سیاره ای که در منظومه شمسی هست سفر کنید. معدنچی فضایی بودن خیلی کیف دارد. این که سیاره‌ها را حفر کنید تا به هسته‌ی آن‌ها هم برسید و نایاب‌ترین سنگ‌ها و فلزات را استخراج کنید.

دانلود Idle Planet Miner v2.0.17 – بازی شبیه ساز معدنچی اندروید

این بازی بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ بار توسط کاربران در گوگل‌ پلی دانلود شده و کاربران زیادی را معدنچی فضایی کرده است. این بازی تا به امروز توانسته امتیاز عالی ۴٫۵ از ۵ را در گوگل پلی دریافت کند. استخدام مدیر برای بهره‌برداری و فروش با توجه به اقتضای بازار، ارتقای سفینه،‌ و بازی آسان با استفاده از لمس صفحه نمایش، از دیگر ویژگی‌های این بازی است.

بازی هیجان انگیز Idle Planet Miner تا به امروز توانسته نظر بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کند، این بازی برای اجرا نیازی به اتصال اینترنتی ندارد و شما می توانید آن را در هر زمان و مکانی آن را اجرا کنید. شما می توانید این بازی را بصورت رایگان از وب سایت اندرویکده دانلود کنید.