Space Expedition یا ماموریت فضایی عنوان بازی سرگرم کننده ساخته ی استودیوی Mobirate میباشد که به صورت رایگان در دسته ی بازی های ماجرایی گوگل پلی منتشر شده است. این بازی توانسته امتیاز خوب ۴٫۷ از ۵ را در این مارکت از سوی کاربران اندرویدی سراسر جهان کسب کند.

با دانلود و نصب بازی Space Expedition یک بازی با سبک پلتفرمر قدیمی را تجربه خواهید کرد که در آن نقش یک فضانورد شجاع را ایفا خواهید کرد. با هدایت و کنترل این فضانورد در ایستگاه های فضایی کاوش کنید و آنچه واقعا در دور دست ترین نقطه های فضایی وجود دارد را کشف کنید. در این راه با مشکلات فراوانی روبرو میشوید. موجودات مختلف سر راه شما قرار میگیرند که باید آنها را نابود کنید. همچنین انواع تله ها و موانع مختلف سد راه شما میشوند. با پشت سر گذاشتن موانع امتیاز کسب میکنید.

دانلود Space Expedition 1.1 - بازی ماجرایی ماموریت فضایی برای اندروید

ماموریت های هوشمندانه را انجام دهید. برای این ماموریت ها ماشین آلات و سفینه های مختلف وجود دارند که میتوانید از آنها استفاده کنید. مکان های جدید را کشف و پازل های پیچیده را حل کنید. همین حالا نسخه جدید بازی Space Expedition را دانلود کنید و با آماده سازی تجهیزات قدم به دنیای سرگرم کننده فضانوردی بگذارید.