Age of 2048: Civilization City Building Games عنوان یک بازی پازلی جالب و اعتیاد آور از تیم بازی سازی NLABSOFT Co., Ltd. میباشد که به صورت رایگان در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است. این بازی توانسته تاکنون امتیاز ۴٫۴ از ۵ را از سوی کاربران سراسر جهان کسب کند.

Age of 2048: Civilization City Building Games نسخه جدیدی از بازی های پرطرفدار ۲۰۴۸ میباشد با این تفاوت که بلوک ها در این بازی ساختمان ها هستند. همانند دیگر انواع مشابه این بازی، در این نسخه نیز شما از ابتدایی ترین بلوک ها شروع میکنید و با ادغام آنها با یکدیگر به بناهای تاریخی و مدرن میرسید. بلوک ها را با انگشت خود بکشید و آنها را با هم ادغام کنید. از بنا های به دست آمده به وجد می آیید.

دانلود Age of 2048: Civilization City Building Games 1.7.6 - بازی پازل عصر 2048 اندروید + مود

در این بازی آیتم بازگرداندن حرکت وجود دارد که با استفاده از آن میتوانید اشتباه خود را به حالت اول برگردانده و آنرا جبران کنید. شما با این بازی از عصر حجر تا عصر فضا در زمان سفر خواهید کرد. احساس جدیدی در هنگام ساختن یک شهر در طول دوره های مختلف در بازی پازل Age of 2048: Civilization City Building Games تجربه کنید. جدیدترین نسخه این بازی را به همراه نسخه مود برای دانلود و نصب آماده کرده ایم.