Sushi Master – Cooking story عنوان یک بازی مدیریتی و شبیه ساز رستوران داری است که توسط تیم بازی سازی Together Fun و به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده است. این بازی تاکنون توانسته امتیاز خوب ۴٫۳ از ۵ را در گوگل پلی از سوی کاربران کسب کند.

با نصب بازی Sushi Master – Cooking story با دستور العمل های خوشمزه سوشی و مواد تشکیل دهنده آن آشنا خواهید شد. شما مدیر یک رستوران بزرگ هستید که روزانه برای مشتریان سوشی سرو میکنید. طرز تهیه انواع سوشی های خوشمزه و چگونگی اداره رستوران به شما آموزش داده خواهد شد و از آن پس شما باید با ارائه خدمات به مشترین رضایت آنها را جلب کنید و برای خود سود کسب کنید.

دانلود Sushi Master - Cooking story 4.0.2 - بازی پخت سوشی برای اندروید

سطوح مختلف بازی را رد کنید و در هر مرحله انواع مختلف سوشی را آماده کنید. میتوانید ظروف، تجهیزات و دک.راسیون رستوران خود را ارتقا دهید تا مشتریان بیشتری جذب رستوران شما شوند و به دنبال آن پول بیشتری برای رستوران شما به دست آید. میتوانید رستوران خود را در محیط های متنوع ایجاد کنید. اگر از علاقه مندان به بازی های رستوران داری هستید بازی Sushi Master – Cooking story انتخاب خوبیست و میتواند ساعت ها و روزها شما را سرگرم کند.