Jump Arena – PvP Online Battle یک بازی رقابتی و آنلاین ساخته استودیوی NEOWIZ میباشد که به صورت رایگان در دسته ی بازی های آرکید گوگل پلی منتشر شده است. این بازی توانسته امتیاز عالی ۴٫۷ از ۵ را در این مارکت از سوی کاربران اندرویدی سراسر جهان کسب کند.

با نصب بازی Jump Arena – PvP Online Battle بر روی تبلت یا دستگاه اندرویدی خود شما مسابقات پرش آنلاین با دوستان و یا کاربران سراسر جهان را تجربه خواهید کرد. میتوانید حریف خود را از بین دوستانتان انتخاب کنید و یا به صورت تصادفی مسابقه دهید. مسابقه پرش به این صورت است که شما و حریف مقابل باید طی مدت زمان مشخص شده به بالاترین نقطه ممکن در صفحه نمایش برسید. این کار با کنترلر های لمسی و فقط با ضربه زدن انجام میشود.

دانلود Jump Arena - PvP Online Battle 0.08.00 - بازی آرکید  مسابقات پرش برای اندروید

کاراکتر خود را در اول بازی انتخاب میکنید و میتوانید در طی بازی مهارت ها و ویژگی های ظاهری او را ارتقا دهید. کنترل ساده بازی سبب میشود که بازیکنان در همه ی سنین از مبتدی تا پیشرفته بتوانند به راحتی این بازی را انجام دهند. اگر شما از علاقه مندان به بازی های رقابتی آنلاین هستید بازی Jump Arena – PvP Online Battle را دانلود کنید و با دوستان خود به رقابت بپردازید.