Hole.io نام یک بازی اندرویدی در سبک بازی های آرکید است. ماجرا از این قرار است که شما می خواهید همه چیز را نابود کرده و از بین ببرید و اینکار را باید با ایجاد سیاه چاله ها  انجام می دهید. هرچه سیاه چاله هایی که درست می کنید بزرگتر باشد، امتیازات بدست امده ی شما نیز بیشتر خواهد شد. همه چیز را از بین ببرید تا بتوانید پیروز میدان باشید. اگر می خواهید هیجان بیشتری را تجربه کنید، می توانید در منو ی بازی حالت بازی چند نفره را انتخاب کنید و یک فضای محدود تر چند نفر از دوستان خود را به بازی دعوت کرده و با آنها به رقابت بپردازید و خود را به چالش بکشید.

دانلود Hole.io 2.9.0 - بازی سرگرم کننده جدید اندروید

این بازی جذاب توسط استودیوی بازی سازی  VOODOO برای دستگاه های اندرویدی ۴٫۱ به بالا طراحی و بصورت رایگان منتشر شده است. گرافیک و فضای بازی از جذابیت خاص خود برخوردار است و از طرفی بسیار ساده طراحی شده و شما براحتی می توانید در جریان بازی قرار گرفته و کنترل آن را بدست بگیرید. با اینکه زمان زیادی از انتشار این بازی نمی گذرد اما تا به امروز توانسته طرفداران زیادی را پیدا کند و امتیاز خوب ۴ از ۵ را بدست آورد.

بازی رقابتی Hole.io دارای یک گیم پلی ساده و اعتیاد آور است. فراموش نکنید اگر خواستیدبازی را بصورت چند نفره اجرا کنید تنها باید بلوتوث دستگاه خود را روشن کنید و با افرادی که در نزدیکی شما هستند بازی را ادامه دهید. از ویژگی های خوب بازی می توان به رایگان بودن بازی اشاره کرد و همچنین اینکه برای اجرا نیازی به اینترنت ندارد و شما در هر زمان و مکانی می توانید آن را اجرا کنید. اگر شما از طرفداران بازی های رقابتی هستید بی شک از این بازی نیز لذت کافی را خواهید برد. آماده اید که برای یک رقابت جذاب و نابود کردن همه چیز وارد میدان شوید؟