Transomnia Horror Gamebook نوعی بازی جدید و زیبا در سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط استودیو بازی سازی Prime Games Bulgaria برای سیستم عامل اندروید طراحی و منتشر شده است. برای نصب بازی بر روی گوشی و تبلت خود نیاز به نسخه اندرویدی بالای ۴٫۱ دارید و این نکته را در نظر داشته باشید که داشتن اینترنت برای شروع ضروری است و این گیم پلی به صورت آنلاین قابل اجراست.

دانلود Transomnia Horror Gamebook 1.2.0 - بازی ترسناک ترانسومونیا اندروید

وارد دنیای جدیدی از بازی ها می شوید که شاید تا به حالا نظیر آن را تجربه نکرده باشید که قرار است در آن با کابوس ها ارتباط برقرار کنید و با تلاش از شر شان خلاص شوید. داستان ما برگرفته شده از کتاب Lovecraft و استفان کینگ است که تا به امروز کمتر کسی پیدا می شود که نام آن را نشنیده باشد. شما دچار یک احساس عجیب و غریب می شوید و هیچ چیز تا زمانی که وارد ماجراجویی نشوید مشخص نیست. پس از وارد شدن به ماجرا باید به تمامی اتفاق های دور و اطرافتان توجه کنید و سعی کنید حقیقت را بیاموزید تا از هیولا هایی که رویای خودتان ایجاد شده فرار کنید و گرنه ممکن است دیگر نتوانید به زندگی قبلی خود بازگردید.

اگر از علاقه مندان و طرفداران این سبک از بازی های می باشید وب سایت اندروید کده Transomnia Horror Gamebook را به شما پیشنهاد می کند امیدواریم نهایت لذت را از آن ببرید و تجربه جدیدی از گیم های اندرویدی را در کارنامه خود ثبت کنید.