بازی نقش آفرینی Age of Magic – عصرجادو از جمله بازی های استراتژیکی و مبارزه ای است که توسط استودیوی Playkot LTD در گوگل پلی عرضه شده است. در این بازی قرار است همراه با قهرمان های دنیای باستانی نبرد کنید و نامتان را در میان سایر مبارزین بالا ببرید. در واقع Age of Magic یک بازی RPG خیالی مبتنی بر موبایل است که در آن لژیونهای قهرمانان حماسی در دنیای جادویی باستانی می جنگند.

به دوران ماگ ها ، شوالیه ها و اژدها ها خوش آمدید! ابتدا باید تیم متشکل از ۵ قهرمان خود را تشکیل دهید و داستانهای آنها را در حالت Campaign کشف کنید ، سایر بازیکنان را در نبردهای فراموش نشدنی PvP شکست دهید تا به صدر مسابقات Arena یا مسابقات بروید و مهارت های خود را در حالت تیمی به ​​اثبات برسانید. قهرمانان افسانه ای را جمع کرده و آن ها را با یکدیگر هماهنگ کنید تا در نبردها شرکت کنید و در عرصه های بزرگ بجنگید. از میان شخصیت های کوبولدز ، الف ها ، شیاطین ، Druids ، Changelings ، اژدها ، Ra’Archnes و موارد دیگر ، از بین ده شخصیت استفاده کنید.

دانلود Age of Magic 2.19.0 - بازی نقش آفرینی سحر و جادو اندروید
عصر عظیم سحر و جادو را که با قدرت نور و تاریکی دچار مشکل شده، کشف کنید. با قهرمانان افسانه ای آشنا شوید و در نبردهای حماسی با دشمنان ترسناک بجنگید. در حالت گروهی باید تیم نهایی قهرمانان را بسازید و سایر بازیکنان را در PvP Arena روزانه به چالش بکشید. قدرت و توانایی های خود را در مسابقات ۲۴ ساعته هر هفته ثابت کنید. برای پیروزی و بردن جوایز حماسی ، راه خود را باز کرده و باارزش ترین غنایم را بدست آورید. بیش از ۶۰ قهرمان حماسی را جمع کنید ، آنها را با سلاح و زره قدرتمند مجهز کرده و توانایی آنها را ارتقا دهید. از استراتژیهای مختلف استفاده کنید و تیم قهرمانان قهرمانان خود را برای ساختن قوی ترین ارتش جهان تشکیل دهید!