Home Workout No Equipment از سری برنامه های ورزشی است که برای دستگاه های اندرویدی طراحی شده است. با استفاده از آن می توایند عضلات خود را پرورش دهید بدون اینکه حتی نیاز به دستگاه های ورزشی داشته باشید. به کمک این اپلیکیشن براحتی می توانید آمادگی جسمانی خود را ارتقا دهید و بهترین نتیجه ی ممکن را بگیرید همچنین نحوه ی درست انجام دادن تمامی حرکات به شما نشان داده می شود. از ویژگی های خیلی خوب آن می توان به نمودار کاهش وزن اشاره کرد و اینکه بطور مرتب انجام تمرینات ورزشی به شما یاد آوری می شود. در کل می توان گفت یک مربی شخصی تمرینات شما را نظاره گر می باشد.

دانلود Home Workout No Equipment 1.2.20  - برنامه ورزشی تمرین خانگی اندروید

این اپلیکیشن کاربردی توسط گروه Leap Fitness Group طراحی و منتشر شده است و براحتی در دسترس همگان قرار دارد. شما بدون اینکه کوچک ترین هزینه ی صرف رفتن به باشگاه کنید می توانید بهمراه مربی شخصی خود در خانه تمرینات خود را انجام دهید و به وزن دلخواه و ایده آل خود برسید همچنین تمامی حرکات کششی و تمامی حرکات گرم کردن قبل از تمرین به شما نمایش داده می شود ، پس می توانید با خیال راحت تمرینات خود را انجام دهید و نتایج تمرینات خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن Home Workout No Equipment با قیمت ۲٫۹۹ دلار در مارکت های اندرویدی ارائه شده اما شما می توانید بصورت کاملا رایگان از وب سایت اندرویدکده اپلیکیشن را دریافت کنید. این برنامه تا به امروز امتیاز خیلی خوب ۴٫۵ از ۵ را به خود اختصاص داده است و توانسته محبوبیت خاصی را بین کاربران پیداکند.