Shadowblood نام یک بازی جذاب از دسته بازی های نقش آفرینی میباشد که توسط تیم UTPlus Interactive Inc. و به صورت رایگان در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی شما منتشر شده است. این بازی توانسته امتیاز ۴٫۵ از ۵ را در این مارکت کسب کند.

در این بازی جذاب شما کاراکتر خود را در ابتدای بازی انتخاب میکنید و با آن شروع به مبارزه میکنید. شما باید مهارت های کاراکتر خود را بهبود ببخشید و با ارتقای تیم خود هیولا های افسانه ای را شکست دهید.

دانلود Shadowblood 1.0.707 - بازی نقش آفرینی سایه خون برای اندروید + مود

مبارزه های بازی Shadowblood به صورت یک به یک میباشد. حریف شما میتواند به صورت تصادفی انتخاب شود و یا میتوانید با دوستان خود مبارزه کنید. بعد از برد در هر مبارزه پاداش هایی دریافت خواهید کرد که میتوانید از آنها به نفع خودتان استفاده کنید. زره ها و اسلحه های شما قابل قابل ارتقا هستند. استراتژی منحصر به فرد خود را بسازید و آن را در مبارزات استقاده کنید تا دشمنان را از پیش رو بردارید و به قهرمان افسانه ای تبدیل شوید و صلح را به سرزمین بازگردانید.

بازی Shadowblood را دانلود و آنرا به دوستان خود معرفی کنید. از گرافیک خیره کننده اش لذت میبرید و ساعت ها و روزها با این بازی مهیج سرگرم میشوید.