Cooking Tale – Chef Recipes یک بازی آشپزی و مدیریت رستوران داری میباشد که در مارکت اندروید توسط استودیوی GAMEGOS و در دسته ی بازی های آرکید منتشر شده است.

داستان بازی Cooking Tale – Chef Recipes درمورد سرآشپزی به نام آدری میباشد که به تازگی از آکادمی آشپزی فارغ التحصیل شده است و اکنون شما با هدایت او وظیفه مدیریت یک رستوران را برعهده خواهید داشت. رستوران شامل غذاهای متنوع از ملیت های مختلف میباشد که برای هر مشتری باید با توجه به ذائقه او سفارش را آماده کرده و در اختیارش بگذارید. برای هر سفارش مشتری، شما امتیاز و سکه دریافت خواهید کرد. با استفاده از سکه ها میتوانید از فروشگاه بازی خرید کنید. برای مثال خرید ظروف و تجهیزات جدیدتر و یا ارتقای تجهیزات قدیمی.

دانلود Cooking Tale - Chef Recipes 2.571.0 - بازی داستان آشپزی برای اندروید + مود

سفر و کشف شهرها، هر کدام با یک رستوران جدید، کافی شاپ، نانوایی یا فست فود! هر قسمت بر روی نقشه شما یک رستوران جدید با دستور العمل های جدید و مشتریان منحصر به فرد میباشد. در هر قسمت شما آشپزی نوع جدیدی از غذا را تجربه خواهید کرد که میتواند روزها شما را سرگرم کندو با ۷۰۰ مرحله و چالش های اعتیاد آور این قابلیت را دارد که شما را به هیچ وجه خسته نکند.

بازی Cooking Tale – Chef Recipes توانسته امتیاز ۴٫۵ از ۵ را در گوگل پلی کسب کند و اکنون جدیدترین نسخه آن به همراه نسخه مود را در اختیار شما گذاشته ایم تا تنها با یک کلیک آن را از اندرویدکده دانلود کنید و لذت ببرید.