My Pet Village نام یک بازی شبیه سازی از تیم بازی سازی PivotGames. Inc. میباشد که اکنون تصمیم گرفته ایم آنرا در اندرویدکده معرفی کنیم.

در بازی My Pet Village شما یک خانه در اختیار دارید که در آن از حیوانات خانگی بامزه مانند سگ و گربه و سنجاب و … نگهداری میکنید. دهکده خود را بسازید و حیوانات مجازی را نگهداری کنید. کافه خود را مدیریت کنید و صاحب بهترین کافه در دهکده شوید. علاوه بر نگهداری حیوانات شما مدیریت یک رستوران و کافه را بر عهده خواهید داشت که باید برای ارتقای کافه خود تلاش کنید. مشتریان شما یک داستان منحصر به فرد و جالب دارند!

دانلود My Pet Village 3.1.4 - بازی خانه حیوانات برای اندروید
سفارشات ویژه را برای ایجاد ارتباط با مشتریان، کامل کنید! میتوانید در کافه اقلامی را برای خرید و فروش قرار بدهید. با نگهداری از حیوانات و مدیریت کافه در بازی My Pet Village شما پاداش هایی دریافت خواهید کرد. روستای خود را گسترش دهید، خانه حیوانات، سالن پت، فروشگاه میوه، گلخانه،  کارخانه ابزار، فروشگاه سحر و جادو، فروشگاه سوغاتی و آزمایشگاه را بسازید.

در بازی My Pet Village شما حیوانات را انتخاب میکنید و میتوانید شکل ظاهری آن ها را تغییر دهید.پس هم اکنون این بازی سرگرم کننده را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.