خود را برای یک بازی نفس گیر و زیبا در موبایلتان آماده کنید استودیو بازی سازی FDG Entertainment GmbH & Co.KG بازی را برای افراد بالای ۷ سال طراحی و منتشر کرده است و توانسته با کسب امتیاز عالی۴٫۷ از ۵ در گوگل پلی نظر مخاطبان را به خود جلب کند به طوری که در مدت زمان کمی بیش از ۵ میلیون نفر آن را دانلود کنند. سبکی جدید از بازی های فکری و چالشی که نیروی ذهن شما را به خود درگیر می کند و می تواند بهترین گزینه برای اوقات فراغت و بیکاری باشد. آیا دوست دارید ذهنی خلاق پرورش دهید ؟ یا توانایی خود را بسنجید ؟ اگر پاسخ تان مثبت است پس با ما همرا شوید، قول می دهیم نهایت لذت را ببرید.

دانلود Roly Poly Monsters 1.0.49 - بازی پازلی انفجار هیولا اندروید

طراحی این گیم پلی چیزی شبیه به بازی معروف انگری برد است اما با تفاوت بسیار زیاد در شخصیت و کارکتر ها که روند مراحل را جذاب تر می کنند. این موجودات کوچک در داخل گودال ها و یا گوشه و کنار ها قرار گرفته اند و شما باید با پرتاب توپ به آنها، امتیاز کسب کنید. برای این کار کافی است تا بر روی صفحه گوشی تان ضربه بزنید تا توپ انفجاری ترکیده شود و سپس با پرتاب های دقیق و حساب شده خود، تعداد زیادی از آنها را نابود کنید و صدای فریادشان را بشنوید!

بازی Roly Poly Monsters از مراحل زیادی تشکیل شده است که رفته رفته به سختی آن اضافه می شود و در هر سطح از بازی وارد چالش جدیدی خواهید شد که واکنش های زنجیره ای هیجان انگیزی را ارائه می دهد. با به روز رسانی می توانید سطوح بیشتری را اضافه کنید و ساعات زیادی را به بازی اختصاص دهید. اگر شما از طرفدارن بازی های فکری هستید بدون شک از اجرای Roly Poly Monsters لذت کافی را خواهید برد پس معطل نکنید !