یک بازی تیر اندازی فضایی بسیار سریع!

این بازی در سبک اکشن ارائه شده که در آن یک سفینه فضایی سیاره های مختلف کاینات را جستجو می کند و هر سیاره، دارای دشمن متفاوتی است که رفتار منحصر به فرد خود را دارد. در فضا پرواز کنید و دشمنان را از بین ببرید! فقط دست خود را روی سفینه فضایی گذاشته و آن را بکشید تا از بمب های دشمن دوری کنید. برای شلیک کردن، به راحتی روی دکمه موشک کلیک کنید. در این بازی به چیزی بیش از واکنش های سریع و به خاطر سپردن الگو های جنگی حملات دشمنان نیاز دارید. شما باید مهارت های استراتژیکی داشته باشید تا تقویت های درست را انجام داده و در ماموریت های خاص فضایی، از مهارت های مناسب استفاده کنید.

برای حرکت دادن سفینه فضایی، انگشت خود را روی صفحه موبایل یا تبلت تکان دهید. قبل از این که نابود شوید سریعا حرکت کنید. در هر مرحله، شما تا ۳ جان دارید و بعد از آن سفینه شما نابود می شود، اما هر دفعه که جان خود را از دست می دهید، سفینه شما آسیب می بیند و موجب می شود تا دید شما کم شود.

نحوه بازی:

– برای حرکت کردن، مبارز را به یک طرف بکشید.

– برای آزاد کردن مهارت، روی دکمه مهارت ضربه بزنید.

– برای ورود به فروشگاه روی دکمه فروشگاه ضربه بزنید.

– برای نشان دادن رابط تنظیمات بازی، دکمه تنظیمات را فشار دهید.

با این بازی شما لحظات زیبا و جالبی را صرف جنگ، لذت بردن از پرواز و مبارزه با انواع جت های جنگی خواهید کرد. شما در این مبارزه فوق العاده فضایی شرکت خواهید کرد.

ویژگی های Galaxy War Fighter:

– گرافیک زیبا و جذاب

– انواع جت های جنگی

– رابط کاربری بسیار ساده

– سیاره های مختلف

– دشمنان مختلف و خاص با ویژگی های منحصر به فرد