رام خاورمیانه با پشتیبانی از زبان فارسی

 همیشه سری اس گوشی های هوشمند سامسونگ، محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران دنیای اندروید داشته اند و همینطور پشتیبانی بسیار عالی و طولانی مدت سامسونگ از تلفن ها و کاربرانش تحسین برانگیز بوده است. در سال ۲۰۱۵ شاهد معرفی جدید ترین پرچمدار شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس ۶ بوده ایم که پس از ورود به بازار اینبار با طراحی کاملا جدید و متفاوت نسبت به نسخه های پیشین، توانست نظر بسیاری از  کاربران را به خود جلب کند. شرکت سامسونگ مثل همیشه پشتیبانی بسیار عالی از گلکسی اس ۶ خود به عمل آورده وجدید ترین نسخه اندروید ۵٫۱٫۱ را برای گل سرسبد خود منتشر کرده است. جالب است بدانید که انتشار اندروید ۵٫۱٫۱ برای این تلفن، بسیار سریع تر از انتشار همین نسخه برای تلفن نکسوس ۵ صورت گرفته که بسیار حیرت انگیز است. هم اکنون سایت اندروید کده، جدید ترین و نسخه منتشر شده از اندروید لالیپاپ را برای شما کاربران عزیز قرار داده است که در ادامه مطلب میتوانید این رام را دانلود کنید.


پیش نیاز:

۱) برنامه odin را از لینک روبرو دریافت نمایید. “دانلود برنامه odin

۲) درایور گوشی خود را نصب کنید.

۳) رام مناسب گوشی خود را دانلود نمایید.

آموزش نصب:

۱) برنامه odin را اجرا کنید و فایل فریمور را از حالت زیپ خارج نمایید.

۲) در قسمت AP فایل رام اکسترکت شده با پسوند tar.md5 را قرار دهید.

۳) گوشی را خاموش کرده و با گرفتن همزمان کلید های “ولوم پایین + هوم + پاور” آن را به حالت دانلودینگ ببرید.

۴) حالا نوبت آن رسیده که گوشی را با کابل به کامپیوتر متصل نمایید و پس از آبی شدن قسمت ID:COM در برنامه odin بر روی کلید Start کلیک کنید.

۵) از اینجا به بعد همه چیز را به دست کامپیوتر بسپارید و پس از نمایش کلمه pass گوشی را از کامپیوتر جدا کنید.

اگر مراحل ۱ تا ۵ را به درستی و طبق آموزش انجام داده باشید، پس از اتمام عملیات نصب، رام جدید بدون هیچ مشکلی اجرا خواهد شد.