گرافیک بازی تماشایی است

پیشنهاد ویژه اندرویدکده

Galactic Phantasy Prelude یک بازی فضاپیمایی است که به صورت صد در صد رایگان در سبک RPG(جهان آزاد) اکشن، در اختیار عموم قرار گرفته است. در این بازی زندگی مهیج یک ماجرا جوی فضایی را تجربه خواهید کرد. ناوگان فضایی خود را با استفاده از ۴۶ فضاپیما در کلاس های مختلف از ناوچه های فضایی گرفته تا رزمناوها و کشتی های غول پیکرِ فضایی، بسازید. میتوانید هر یک را مخصوص خودتان، و با امکانات فراوان سفارشی سازی کنید. در جهان بیکران کهکشان ها غوطه ور شوید و از گرافیک حقیقتا کنسولی بازی، همچنین گیم پلی منحصر به فرد به سبک شناوری آن نهایت لذت را ببرید.

به یاد داشته باشید این بازی کاملا رایگان بوده مگر برخی از کشتی های ویژه که نیازمند خریداری هستند. شما میتوانید این ویژگی را با خاموش کردن گزینه خریداری داخلی نرم افزار (in-app billing) از تنظیمات سیستم غیر فعال کنید.

قادر هستید خلبانی ۴۶ فضاپیمای با جزئیات بسیار بالای گرافیکی و خلبانی را در استایل های : حمل و نقلی ، ویرانگر ،تاکتیکی، گشت زنی و ناو های غول پیکر جنگی را به عهده بگیرید. تک تک فضاپییما ها به شیوه ای کاملا رسا و واضح هدایت میشوند و هریک تجهیزات مخصوص خود را دارند.فراموش نکنید که تجهیزات جنگی هر یک را متناسب با اولویت های تاکتیکی فردی خود سازماندهی کنید.

نکته شایان ذکر درباره گرافیک این بازی این است که علاوه بر استفاده حداکثری از منابع سیستم های پرقدرت اندرویدی، در دستگاه های متوسط از لحاظ سخت افزاری نیز به خوبی اجرا میشود که نشانگر بهینه سازی حرفه ای این بازی است.

تغییرات این نسخه:

– بهینه سازی و برطرف شدن باگ های متداول بازی

– بر طرف شدن مشکل سیو نشدن بازی در حالت آفلاین یرای برخی از افراد

– برطرف شدن مشکل دانلود دیتا در شبکه های کم سرعت

ویژگی های بازی Galactic Phantasy Prelude:

– هر چه از گرافیک بازی بگوییم کم گفته ایم

– استفاده از حد اکثر قدرت دستگاه برای اعمال جزئیات گرافیکی هر چه بیشتر، در عین حال بهینه سازی بازی برای اجرای روان تر، در دستگاه های متوسط

– گیم پلی بسیار لذت بخش و رسا ،برخلاف دیگر بازی ها در این سبک