Helicopter Sim Pro یکی از بازی های برتر در سبک جنگ های هوایی می باشد که ساعاتی پیش توسط استودیو بازی سازی RORTOS در پلی استور عرضه شد. در این بازی شما یک هلی کوپتر انتخاب می کنید و شروع به انجام ماموریت های موجود در بازی می کنید. ماموریت هایی جذاب که با گذشت مراحل سختر و جذاب تر خواهند شد.

بازی Helicopter Sim Pro را می توان به عنوان یکی از برترین بازی های شبیه ساز هلیکوپتر شناخت. در این بازی شما در نقش خلبان هلیکوپتر هستید و باید ماموریت های مشخص شده را انجام دهید. هلیکوپتر مورد نظر را انتخاب کنید و وارد ماموریت های نفس گیر و هیجان انگیزی مانند نفوذ به سازمان های سری، مبارزه با هلیکوپتر ها و وسایل جنگی دشمن و بسیاری دیگر که در بازی می توانید مشاهده کنید.

همانند هلیکوپتر های نظامی واقعی که مسلسل قدرتمند در طرف راست هلیکوپتر وجود دارد که باید از طریق آن با دشمن مبارزه نمایید و حاکمیت آسمان ها را از آن خود کنید!

بازی دارای سه سطح دشواری متفاوت، ۵ سناریو مختلف، حالت پرواز آزاد، ۲۴ مرحله با ۹۰ ماموریت می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود کند.

ویژگی ها:

– ۵ سناریو مختلف

– ۳۰ مرحله

– ۹۰ ماموریت که در پنج منطفه و محیط مختلف انجام می شوند

– کنترل کامل بر روی هواپیما

– آیتم ها و وسایل مختلف و طبیعی

علاوه بر ویژگی های گفته شده بازی دارای گرافیک سه بعدی و بسیار طبیعی می باشد که می تواند با یک گیم پلی اعتیاد آور شما را ساعت ها سرگرم خود کند.