اگر از علاقه مندان به انیمیشن معروف باب اسفنجی هستید حتما بازی SpongeBob: Sponge on the Run را بر روی گوشی خود نصب نمایید. این بازی زیبا محصولی دیگر از استودیو بازی سازی Nickelodeon می باشد که در واقع قسمت جدید این انیمیشن کوتاه سریالی را پیاده سازی نمده است.

بازی در سبک رکورد زنی و شبیه به بازی های دونده می باشد که در آن شما بایددر طول یک مسیر تا آن جایی که میتوانید پیش روید و سکه های موجود در مسیر را بخورید. داستان بازی از این قرار است که دو شخصیت دوست داشتنی انیمشین عنی SpongeBob and Plankton در یک رقابت به دنبال پیدا کردن یک فرمول اسرار آمیز هستند. آن ها برای پیدا کردن این فرمول هر کاری می کنند و به مکان های مختلفی مراجعه می کنند. در این رقابت نفس گیر همراه آن ها شوید و کمک کنید تا آو از روی موانع بپرد و دربرابر مشکلات با هوشیاری و سرعت عمل بالا عمل کند.

ویژگی ها:

– مکالمه های خنده دار و جالب بین شخصیت های بازی

– مکان ها ومحیط های جذاب و جدید

– قابلیت سفارشی سازی شخصیت های بازی

– قابلیت اسفاده از سلاح ها و قدرت های اسرار آمیز در بازی

علاوه بر ویژگی های گفته شده، بازی دارای گرافیک مطلوب و طراح کارتونی می باشد و با یک گیم پلی اعتیاد آور قطعا شما را ساعت ها سرگرم خود خواهد کرد. همچنین استودیو بازی سازی Nickelodeon داستانی کامل همراه با فیلم های سرگرم کننده ای برای باز طراحی کرده است که بسیار سرگرم کننده خواهند بود.

دانلود بازی SpongeBob: Sponge on the Run را به تمام دوست داران انیمیشن باب اسفنجی پیشنهاد می کنیم.