با توجه به شرایط معیشتی قشر متوسط جامعه، دولت در صدد اجرای طرح جدیدی است که از طریق آن بتوان کنترل بهتری بر پرداخت یارانه ها داشته باشد. از این رو طرح وزارت تعاون و رفاه اجتماعی به تصویب مجلس رسید و قرار بر این شد که از این پس کالابرگ الکترونیکی به افراد تعلق گیرد. برای مدیریت بهتر یارانه ها و بهبود وضع زندگی اقشار مختلف از این پس یارانه ها به صورت کالابرگ الکترونیکی پرداخت خواهد شد و افراد از طریق اپلیکیشن شما میتوانند میزان یارانه دریافتی خود را مشاهده کنند.

در اپلیکیشن شما پس از وارد کردن کدملی سرپرست خانوار میتوان اطلاعات کامل این طرح را بررسی کرد و میزان کالابرگ اختصاص داده شده به خانوار را دید. پس از اهراز هویت سرپرست، از طریق منوها میتوان اقدام به خرید اقلام تعیین شده کرد. نکته جالب این طرح این است که میتوان یک ماه زودتر، اقدام به خرید کالاهای معین شده نمود.

این اپلیکیشن روشی برای کاهش مراجعات حضوری و اینترنتی به سایت هدفمندی یارانه ها می باشد و به صورت کامل و جامع از طریق آن میتوان تراکنش ها و دریافتی ها و تمامی فعالیت های مربوط به کالابرگ یارانه ای را به همراه جزییات دقیق، دنبال نمود. برای داشتن جدیدترین نسخه اپلیکیشن شما ” شبکه ملی اعتبار ” میتوانید روی لینک دانلود موجود در همین صفحه کلیک نمایید.