Archer’s Tale نام یکی از بازی RPG اکشن و دیدنی از استودیو بازیسازی Babil Games LLC است که در آن باید از پس چالش های متنوعی برآیید. داستان بازی از داخل سیاهچال شروع می شود و شما به عنوان قهرمان باید از میان سیاه چال هایی که به طور تصادفی تولید می شود عبور کنید. شما قهرمان کمانداری هستید که در تلاش برای تبدیل شدن به استاد تیر ، کمان ، و تیر کمان هستید. پس دنیای فانتزی پر از سیاه چال و پیچ و خم را کاوش کنید و از طریق مکان های مختلفی که در طول بازی گنجانده شده با موجودات شرور مبارزه کنید. 

دانلود Archer’s Tale 0.3.43 – بازی ماجراجویی کماندار اندروید

سفرتان را شروع کنید و با عبور از میان جنگهای پر از حادثه ، از مهارت های استراتژی و تاکتیکی خود برای نبرد با جانوران شیطانی ، رئیسان اسطوره ای و حملات هیولاها کمک بگیرید.اما آیا آنچه  برای تبدیل شدن به یک کماندار ماجراجوی حماسی نیاز است را در خود دارید؟

ابتدا سبک مهارت های خود را انتخاب کنید: پیکان های اصلی ، سرعت حمله سریع تر یا تیرهای متعدد را به کماندار خود بدهید. در طول مسیر تجهیزات قدرتمند: از کمان ها ، تیرهای کمان ، کلاه ایمنی و کلاه های شنلی را انتخاب کنید. یک قهرمان قدرتمند با ساختهای منحصر به فرد ایجاد کنید و سپرهای قدرتمند ، پیکان سمی و بسیاری از مهارت های دیگررا برای پیروزی در نبردها بکار گیرید. دشمنان و رئیسان شیطانی بسیاری از کمانداران را که جرات کرده اند پا در سیاه چال آنها بگذارند ، شکست داده اند. آیا شما کسی خواهید بود که زنده بمانید؟