Age of Z یک بازی هیجان انگیز اما خطرناک است که با دنیای خشن اما همراه امید خود، شما را ساعت ها سرگرم کشتن زامبی های خونخوار خواهد کرد. در این بازی آنلاین شما باید تلاش کنید تا با دیگر بازیکنان واقعی و جهانی، اتحادیه های قوی و پر کاربردی تشکیل دهید تا از پس کشتن زامبی ها در بیاید. دنیایی که در آن وارد می شود مملو از بی رحمی، مرگ و رنج است. برای پیروزی و زنده ماندن باید به دیگر هم تیمی هایتان اعتماد کنید و از آن ها درخواست کمک کنید. هم تیمی های شما میتوانند دانشمندان دیوانه و یا سرباز های شجاع باشند، حتی ممکن است یکی از هم تیمی هایتان یک قاتل حرفه ای یا مامور جاسوس قدیمی باشد، که حالا به خاطر برهم خوردن نظام جهانی، به کشتن زامبی های بی رحم رو آورده است.

دانلود Age of Z 1.3.709 – بازی استراتژیک آنلاین اندرویددر این بازی که ساخته شده توسط استدیو بازیسازی آمریکایی Camel Games, Inc، چندین هزار گیمر به همراه شما مشغول پاکسازی و نجات بشریت هستند. با داشتن آرشیو کاملی از انواع سلاح های قوی و مجهز، شما توانایی کشتن هر زامبی را در هر سطح و جایگاهی خواهید داشت، اما در این بازی فرار از توانایی و مهارت استراتژی و نقشه های از پیش تعیین شده نیز اهمیت بسیار دارد. سعی کنید پایگاه های زامبی ها را پیدا کنید و با یک حمله گروهی آن ها را از پا در آورید.

با پیروزی در هر مرحله و کسب امتیازات میتوانید برای کارکتر محبوبتان لباس و وسایل بخرید و یا با ارتقا قدرتش او را به بالای صدر جدول کارکتر های قدرتمند برسانید.اجرا این بازی نیازمند اینترنت است و همین شما را برای یک رقابت آنلاین و حقیقی آماده خواهد کرد. اگر از بازی با هوش مصنوعی و برنامه ریزی خسته شده ای و می خواهید خودتان را با گیمر های با تجربه و واقعی محک بزنید قطعا بازی استراتژیکی و اکشن Age of Z بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.