آیا تا به حال نام پابجی لایت موبایل  PUBG MOBILE LITE را شنیده اید ؟ پس همراه ما باشید تا آن را به شما معرفی کنیم. بازی پابجی لایت گیم پلی محبوب توسط استودیو بازی سازی Tencent Games برای علاقه مندان به سری بازی های اکشن و ماجراجویی طراحی شده است و توانسته در مدت زمان کوتاهی نظر مخاطبان را به خود جلب کند و بیش از یک میلیون نفر دانلود پابجی لایت موبایل را انجام دهند. شما وارد سری جدیدی از بازی های پابجی شده اید گیم پلی اندرویدی که سرتاسر هیجان و استرس است و دقت و تمرکر حرف اول را در آن میزند فقط کافی ست تا سلاح مد نظر خودتان را انتخاب کرده و با پوشیدن لباس رزمی وارد مکان و فضای های جنگی بازی شوید.

دانلود بازی پابجی لایت موبایل 0.27.0 PUBG MOBILE LITE اندروید

در هر کجای بازی که قرار بگیرید سنگر ها و مکان هایی برای پنهان شدن و جهبه گرفتن وجود دارد که روند هدف گذاری را آسان تر می کند اما به این معنی نیست که خطر شما را تهدید نمی کند. بلکه در هر لحظه و ثانیه باید منتظر اتفاق های هیجان انگیز و مهیجی از سمت حریفان خودتان باشید. تا قبل تر ها فقط کسانی می توانستند بازی PUBG MOBILE LITE را انجام دهند که دارای نسخه های اندرویدی بالا و کیفیت بالای گوشی باشند.

اما سازندگان محبوب این گیم پلی تصمیم گرفته اند تا نسخه های کم حجم آن را نیز طراحی کنند تا همگان فرصت استفاده از ان را داشته باشند. اگر از علاقه مندان و طرفداران این سبک از بازی ها می باشید پیشنهاد وب سایت اندرویدکده را از دست ندهید و امیدواریم که نهایت لذت را ببرید و تجربه جدیدی را در کارنامه خود ثبت کنید.