Celtic Tribes – Building Strategy MMO‏ عنوان بازی جالب و مهیج که در دسته بازی های استراتژیک و تاکتیکال تقسیم بندی می شود و به وسیله استودیوی بازی سازی XYRALITY GmbH تولید شده است. وقتی بازی را شروع می کنید با قبیله هایی روبرو خواهید شد که در کشور پهناور اروپای شمالی قرار گرفته اند و هر کدام از آنها در سرزمین های بسیار بزرگ به زندگی کردن مشغول هستند شما نیز دارای یک قبیله تقریبا ساده می باشید که دارای یک فضای بسیار سرسبز و قشنگ است همسایه ها نیز در اطراف شما وجود دارد که همگی آنها می‌خواهند سرزمین خود را گسترش دهند.

دانلود Celtic Tribes 5.7.31 – بازی قبایل سلتیک اندروید

البته شما نیز باید همین کار را انجام دهید. به این صورت که علاوه بر مدیریت کردن قبیله تلاش کنید با روش هایی که در بازی قرار گرفته اند قبیله خود را توسعه دهید البته به دلیل همین موضوع نیز در بین قبایل جنگ هایی شکل می گیرد و همگی آن ها به فکر کشور گشایی هستند که شما می توانید با کمی دقت و تلاش و داشتن یک نقشه بسیار خوب و استراتژی عالی در آن جنگ ها پیروز شوید و قبیله کوچک خود را ابتدا به یک روستا تبدیل کرده و سپس یک امپراطوری بسیار عظیم بسازید.

نیرو های جادویی از ارتش شما در نبرد پشتیبانی می کنند. همچنین میتوانید به قبایل قدرتمند بپیوندید زیرا قبیله شما می تواند بر جهان حکومت کند! ارتشهای خود را متحد کنید و اجازه دهید همه سرزمین از شکوه شما بلرزند. هیچ نبردی خیلی بزرگ نیست ، هیچ فتحی غیرممکن است. با هم کار کنید و هر امپراتوری به ایجاد قلمرو شما کمک خواهد کرد. اگر میخواهید یک بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز را تجربه کنید می‌توانید گیم Celtic Tribes – Building Strategy MMO‏ را از وب سایت اندروید کده دانلود کنید.