Castle Defender: Hero Shooter نام بازی هیجان انگیز و جذاب که در دسته بازی های استراتژیکی و دفاع از قلعه تقسیم بندی می شود به وسیله شرکت بازی سازی Unimob تولید شده است. در این گیم یک قلعه بسیار مرتفع و بلند وجود دارد که دارای بخش های مختلفی است و شما که نقش شوالیه و قهرمان بازی را ایفا می‌کنید همراه با دیگر شخصیت ها که هر کدام از آن‌ها یک سری ویژگی های منحصر به فرد و خاص خودشان را دارند باید از قلعه خودتان حفاظت کنید و دشمنانی مانند هیولاهای ترسناک و حیواناتی مانند عقرب های بسیار بزرگ و خفاش هایی که در تاریکی پرواز می کنند.

دانلود Castle Defender: Hero Shooter 1.8.4 – بازی مدافعان قلعه اندروید

می‌خواهند قله را تصاحب کنند اما شما با استفاده از سلاح‌هایی که در قسمت بالای بازی قرار دارند که شامل تیر و کمان شمشیر و دیگر چیزها هست می‌توانید از تک تک آن‌ها استفاده کرده و به موجودات حمله کرده و آن‌ها را نابود کرده و از بین ببرید این گیم فوق العاده دارای بخش های مختلفی است و بازی در مناطقی مانند جنگل و کویر و… اتفاق می‌افتد و در همان ابتدای گیم نیز باید مشخص کنید که در کجا می‌خواهید بازی Castle Defender: Hero Shooter را ادامه دهید. هر چقدرکه به مراحل بالایی بروید با موجودات افسانه‌ای دیگری روبرو خواهید شد مانند زامبی های شیطانی که با مهارت و دقت می توانید تمامی آن‌ها را از سر راه بردارید و از قلعه و پادشاهی خود محافظت کنید.

در اینجا درست مانند بازیکنانی که از بهترین قلعه خود در بازی های حماسی TD آفلاین دفاع میکنند ، باید از پادشاهی خود دفاع کنید! در این بازی آفلاین با چالش های فوق العاده سرگرم کننده باید از گزینه Challenge استفاده کنید و محدودیت های خود را آزمایش کنید! هنگامی که برنده شوید ، می توانید از سنگهای بیشتر ، طلا برای ارتقاء دفاع قلعه و قهرمانان خود استفاده کنید.