آیا حاضرید به عنوان یک تیرانداز حرفه ای با نیروهای شرور مافیایی مبارزه کنید و آنها را به کشتن دهید؟ در بازی Johnny Trigger با استفاده از سلاح هایی که در اختیارتان قرار داده شده وارد محیط های خطرناک شده و ماموریت خود را به پایان برسانید. این نیروهای مافیایی و روسای آنها به سمت شمت تیراندازی خواهند کرد، پس باید بتوانید علیه آنها ایستادگی کرده و زمین را از وجودشان پاک کنید.
در محیط های مختلف مانند بندرگاهها و خیابان ها به سمت جلو حرکت میکنید و پس از طی مدتی، سلاحتان به صورت لیزری تیر پرتاب می کند. هر چیزی که در مسیر خطی این لیزرها قرار گرفته را شکار کنید. به سمت مافیا تیراندازی دقیق داشته باشید و با کشتن آنها امتیاز و پول بدست آورید.
دانلود Johnny Trigger 1.12.35 – بازی اکشن جانی تریگر اندروید
هرچه بیشتر بتوانید پول بدست آورید، قادرید قفل لباس ها و شخصیت های جدید را باز کرده و سلاح های پیشرفته تری از فروشگاه خریداری کنید. این ماموریت ها تا جایی پیش می رود که روسای مافیا را ملاقات کنید که مسلما کشتن آنها نیاز به مهارت و دقت بیشتری دارد. پس با شلیک های منظم و پی در پی آنها را به کشتن داده و به سطوح بعدی برسید. تمامی صحنه های اکشن و لحظات مهم را از زاویه ۳۶۰ درجه مشاهده کنید تا بهتر تصمیم گیری کنید. کنترل های لمسی ساده کار را برایتان ساده تر می کند اما اینکه در هوا بچرخید و یا در حین حرکت شلیک های دقیق داشته باشید، نیاز به مهارت و تمرین بالایی دارد که در طول چندین مرحله آنرا بدست خواهید آورد.
بازی جذاب و بدون دیتای Johnny Trigger  توسط استودیوی SayGames و به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و داشتن گرافیک عالی و رنگ های شاد و خیره کننده از دلایل جذابیت آنها به حساب می آید که اکنون می توانید آنرا بصورت رایگان از وبسایت اندرویدکده دانلود و اجرا کنید.