آیا می خواهید جنگ های جهانی دوم را تجربه کنید و مانند یک ژنرال واقعی سرنوشت نبردها را تغییر دهید؟ پس Road to Valor: World War II را از دست ندهید و با نصب آن وارد عمیق ترین نبردهای استراتژیکی آنلاین شوید. به عنوان ژنرال جنگ جهانی دوم ، بزرگترین جنگ تاریخ با بازیکنان جهانی در سراسر جهان رقابت کنید. شما باید فرمانی متناسب با سبک استراتژی خود انتخاب کنید واحدهای مختلفی را برای ساخت نیرومندترین نیروها جمع کنید. در میدان نبرد با گرافیک واقع بینانه وارد شده و با شمشیرهای دشمنان بجنگید. ستاد دشمن و پناهگاه ها را نابود کنید تا مدال بگیرید و همچنین با شکوه ترین پیروزی را از آن خود کنید.

همچنین می توانید از میان قدرتهای متفقین و محور جناح ها را انتخاب کنید و در زمان واقعی با بازیکنان جهانی رقابت کنید. یک چالش را شروع کنید تا یک حاکم بر جهان باشید! یک استراتژی فرمان خاص را انتخاب کنید ، مانند گزینه های پشتیبانی ، عملیات هوایی که بسته به هر عملیات از انها کمک بگیرید. یا آنها را با مهارتهای فعال قدرتمند ترکیب کنید! در اینجا استراتژی کلید پیروزی است!

دانلود Road to Valor: World War II v2.10.1547.35969 - بازی استراتژیک جنگ جهانی دوم اندروید

انواع مختلف واحدهای تاریخی مانند پیاده نظام ، وسایل نقلیه ، مخازن و ساختمان ها را جمع آوری کنید. قوی ترین نیرو را بسازید و پیروز شوید. برای جمع آوری واحدهای قدرتمند جدید یا ارتقاء واحدهای باقیمانده از جعبه ها پاداش بگیرید. برای دریافت مدال و پاداش جعبه ، مقر دشمن و پناهگاه ها را نابود کنید. فراموش نکنید که هر روز جعبه های رایگان را باز کنید! یا اینکه برای دستیابی به واحدهای جدید و قدرتمندتر برای استفاده ، وارد میدان رده بالاتر شوید تا در میدان جنگ بالاتر وارد شوید.