در بازی مهیج و فوتبالی Soccer Star 2024 Top Leaguee قرار است به بهترین تیم های فوتبال انگلیس و لیگ برتر فوتبال انگلیس و اسپانیا بپیوندید. در اینجا یک بازی تخصصی فوتبال انگلیسی را شاهد هستید که در واقع یکی از بهترین بازیهای فوتبالی سال ۲۰۲۰ است. حال فرصت این را دارید که در مقابل بهترین بازیکنان فوتبال از سراسر جهان بازی کنید ، شما می توانید برنده بهترین مسابقات فوتبال شوید. علاوه بر این ، اگر شما موفق شوید که بهترین بازیکن جهان شوید یا بازیکن تیم بزرگی در یک تیم فوتبال لیگ برتر فوتبال شوید ، تیم ملی از شما دعوت می کند تا با آنها به جام جهانی بعدی بروید.

این بازی فوتبال به گونه ای طراحی شده است که یک بازیکن واقعی فوتبال تبدیل شوید و مانند یک فوتبالیست که با علاقه و عشق در مهمترین مسابقات مانند جام جهانی یا فوتبال لیگ برتر بازی می کند برای پیشرفت خود تلاش کنید. می توانید هنگام ارسال درخواست نقل و انتقالات با تیم مورد علاقه خود یا تیم های جایگزین بازی کنید یا در تیم های مطرح جهان مانند angeles یا دی سی و تورنتو fc با دیگران بازی کنید. علاوه بر این که می توانید لباس هایتان را با بازیکنان فوتبال بزرگی مانند giovanni dos santos ، beckham ، zlatan ، rooney و دیگران به اشتراک بگذارید.

دانلود Soccer Star 2023 Top Leaguee v2.17.0 - بازی ستارگان فوتبال 2024 اندروید

هنگامی که شما فوتبال اصلی لیگ را بازی می کنید ، این امکان را دارید که در مسابقات قهرمانی کشوری دیگری مانند جام حذفی ، جام حذفی فوتبالی یا قهرمانی فوتبال اروپا را نیز انجام دهید که در آن با بهترین تیم های فوتبال جهان و آمریکا مانند: whitecaps ، تورنتو fc ، کهکشان آنجلس ، شهر اورلاندو و دیگران به رقابت بپردازید. این بازی به دلیل سطح عالی و کیفیت و گرافیک میان طرفداران بازی فوتبال معروف است. پس از بازی فوتبال ما لذت ببرید که تجربه ای بی نظیر را به شما ارائه می دهد.