Critical Strike Shoot Fire یک بازی بسیار هیجان انگیز و جذاب است در سبک بازی های اکشن که توسط استودیو بازی سازی هنگ کنگی Doing Studio عرضه شده است. شما به عنوان شخصیت اصلی داستان عمل می کنید و یک تیرانداز هستید می توانید تک تیرانداز را به وسیله کنترل سرعت که در چپ تصویری که مشاهده می کنید، به هر قسمتی که مایل هستید بروید و با تکان دادن هدف مورد نظر که در سمت راست تصویر است خود را برای شلیک کردن آماده کنید. برای شما که یک مامور هستید ماموریت های مختلفی در نظر گرفته شده است که هر کدام از آن ها در مکان های متفاوتی هستند و حتی تا مرز های خاورمیانه نیز به پیش می روید تا گروهک های تروریستی را شکست دهید و آن ها را نابود کنید.

در این ماموریت خاص می توانید از سلاح های جنگی ویژه ای بهره ببرید هرچقدر که فعالیت های گذشته تان را بهتر انجام داده باشید و از ماموریت سر بلند بیرون آمده باشید مسلما پول و امتیاز بیشتری نیز بدست آورده اید.به کمک این پول می توانید سلاح های پیشرفته تری خریداری کنید و در نبرد های بعدی از آن ها استفاده کنید. انواعی از سلاح ها وجود دارد که هر کدام در دسته خاصی قرار میگیرند مثل مسلسل ها کلت های کمری و حتی ابزار های پیشرفته جنگی. در هر مرحله قادر هستید که دو سلاح انتخاب کنید که باید قبل از شروع در مورد آن ها تفکر کنید و آن ها را برگزینید.

دانلود Critical Strike Shoot Fire V2 2.1 - بازی اکشن شلیک تهاجمی 2 اندروید
از توصیه های که می توان به آن اشاره کرد این است دشمنان به سادگی نابود نمی شوند و تنها با هدف گیری درست در روی سر می توانید آن ها را شکست دهید و از میان بردارید. Critical Strike Shoot Fire توانسته در مدت زمان کوتاهی مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و با بیش از ۱۰ میلیون دانلود جز پر مخاطب ترین بازی های اکشن و جنگی قرار بگیرد و هم چنین امتیاز عالی را از گوگل پلی از آن خود کند. پس اگر علاقه مند به این سبک بازی های تیراندازی و اکشن هستید و از هیجان لذت می برید پیشنهاد می کنم هرچه زودتر این گیم فوق العاده را دانلود کنید و تا ساعت ها به بازی کردن مشغول شوید.