بازی Zombicide: Tactics & Shotguns در دسته بازی های هیجان انگیز و جذاب است که در سبک استراتژی قرار می گیرد و توسط استودیو بازی سازی Asmodee Digital طراحی شده است و در اختیار دوست داران بازی قرار داده شده است. داستان این گیم بسیار سرگرم کننده از آن جا آغاز می شود که زامبی ها در سراسر کره خاکی پراکنده شده اند و انسانیت رو به پایان است. در این هنگام شما به عنوان ناجی بشریت وارد بازی می شوید و خوشبختانه هنوز یک انسان هستید و باید با تمام سلاح ها و وسایلی که در این گیم قرار داده شده است کمک کنید تا هرچه زودتر زامبی ها را از میان بردارید و مانع از گسترش آن ها شوید.

دانلود Zombicide: Tactics & Shotguns 1.190606 – بازی استراتژیکی کشتن زامبی ها اندروید
از طرف دیگر زندگی برای انسان ها دچار مشکل شده است و آن ها با کمبود منابع غذایی و هم چنین گیاهان روبرو شده اند. برای از میان برداشتن این مشکل بزرگ باید گیاهان و جانوران که ژنتیکی هستند را رشد دهید و از کمبود غذا جلوگیری کنید. اگر این کار بزرگ با درستی انجام نگیرد مشکلات خیلی زیادی را در مدت زمان کم برای انسان به جود می آورد و کم کم جمعیت زامبی ها افزایش می دهد. می توانید سرپرست یک گروه بشوید و آن ها را راهنمایی کنید و با کمک سلاح های پیشرفته که این قابلیت را دارند که ارتقا پیدا کنند به جنگ با زامبی ها بروید و آن ها را شکست دهید.
هر چقدر تعداد بیشتری از زامبی ها را بکشید امتیاز خود را افزایش داده و ابزار های جنگی پیشرفته تری بدست می آورید. در این گیم هیجان انگیز Zombicide: Tactics & Shotguns شخصیت های متنوعی قرار دارند که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید و از این بازی فوق العاده لذت ببرید. اگر دوست دار این سبک از بازی ها هستید پس زمان را الکی هدر ندهید و هرچه زودتر از طریق لینک بازی را دانلود کرده و به نجات بشریت بشتابید.