Flaming Core یکی از سری بازی های ارکید اندرویدی است که برای تمام سنین مناسب می باشد، داستان بازی نسبت به دیگر بازی های ارکید کمی متفاوت است در حقیقت شما باید سعی کنید تمام دنیا را نجات دهید، دوستان شما و تمامی مردم و حتی خود شما در حال نابودی هستید، برای اینکه بتوانید همه را نجات دهید باید سعی کنید، هسته ی شعله ور را فعال کنید که این قطعا کار بسیار سختی می باشد.

هنگامی که شما می خواهید هسته شعله ور را فعال کنید با چالش های بسیار زیادی رو به رو می شوید که بایدسعی کنید آنها را پشت سر گذاشته و شکست نخورید، دشمنان زیادی در پی نابودی و از بین بردن شما هستند که به شما اجازه ی شعله ور کردن هسته را ندهند اما باید مراقب آنها نیز باشید، شما در این بازی با ۱۶۰دمرحله ی جذاب و هیجان انگیز روبرو می شوید که هریک برای شما چالش های خود را به همراه دارد.

دانلود Flaming Core 3.8.3 - بازی هسته شعله ور اندروید

گیم پلی هیجان انگیز Flaming Core تا به امروز بیش از چندین میلیون بار در سراسر جهان دانلود و اجرا شده و توانسته نظر میلیون ها کاربر را به خود جلب کند. گرافیک و صداگذاری هیجان انگیز این بازی جذابیت آن را برای کاربران چندین برابر کرده است. اگر شما نیز از طرفداران بازی های آرکید باشید بدون شک از اجرای ان بی نهایت لذت خواهید برد.